Workshops Weerbaarheid en Persoonlijke en Professionele Ontwikkeling

Op de Scenariovakschool leer je alles wat met het schrijven van een prachtig script te maken heeft: het ambacht, de creativiteit, het authentieke verhaal, je persoonlijke signatuur. Maar ook word je voorbereid op de beroepspraktijk van het scenarioschrijven: je maakt kennis met de wereld van film en televisie, met alle aspecten van onze industrie en met vele mensen die er een rol in spelen. Deel van de voorbereiding op de praktijk zijn de workshops Weerbaarheid en Persoonlijke en Professionele Ontwikkeling, die scenarioschrijvers stevige grond onder de voeten moeten geven. De workshops worden gegeven door Rosan Boersma en Anna de Beus, twee professionals uit onze industrie, die vele mensen uit de film en televisiewereld individueel coachen en op verschillende opleidingen studenten voorbereiden op de weerbarstige praktijk. Zo ook onze talenten van de Scenariovakschool...